PURE Resorts

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Bekijk de vragen over een specifiek resort of neem contact op met PURE Resorts.

Is wifi inbegrepen bij mijn verblijf?

Wij vinden het belangrijk dat u goed internet heeft tijdens uw verblijf. Alle resorts hebben daarom gratis internet waar u gebruik van kunt maken.

Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?

De bedden zijn voor u opgemaakt en de handdoeken liggen klaar om gebruikt te worden.

Waar kan ik mijn reservering inzien en aanpassen?

Via uw account kunt u eenvoudig de gegevens van uw reservering inzien en uw reservering upgraden. 

Naar uw account

Kan ik extra's bijboeken bij mijn verblijf? Hoe kan ik dit doen?

Maak uw verblijf nog aangenamer en boek eenvoudig extra's bij. Dit kunt uw zelf doen tijdens het maken van uw online reservering of via uw account als u al een reservering gemaakt heeft.

Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

 

Kan ik een huisdier meenemen?

Huisdieren zijn welkom op onze resorts. Per accommodatie is één huisdier toegestaan. 

Op aanvraag en onder voorbehoud van beschikbaarheid. U betaalt een toeslag voor het meebrengen van uw huisdier.

 

Vragen over de resorts

Voor specifieke vragen over één van onze resorts, verwijzen we u graag naar de veelgestelde vragen per resort.

Vragen over PURE Resort Ehrwald

Neem contact op met ons

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Neem contact op