Veelgestelde vragen
Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Bekijk de vragen over een specifiek resort of neem contact op met PURE Resorts.
Is wifi inbegrepen bij mijn verblijf?
Wij vinden het belangrijk dat u goed internet heeft tijdens uw verblijf. Alle resorts hebben daarom gratis internet waar u gebruik van kunt maken.
Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?
De bedden zijn voor u opgemaakt en de handdoeken liggen klaar om gebruikt te worden.
Waar kan ik mijn reservering inzien en aanpassen?
Via uw account kunt u eenvoudig de gegevens van uw reservering inzien en uw reservering upgraden.
Kan ik extra's bijboeken bij mijn verblijf? Hoe kan ik dit doen?
Maak uw verblijf nog aangenamer en boek eenvoudig extra's bij. Dit kunt u zelf doen tijdens het maken van uw online reservering of via uw account als u al een reservering gemaakt heeft.
Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Kan ik mijn huisdier meenemen?
Wij begrijpen dat uw huisdier onderdeel uitmaakt van het gezin. Een aantal van onze accommodaties is dan ook huisdier-vriendelijk. Neem contact met ons op voor meer informatie en reserveren.
U betaalt een toeslag voor het meebrengen van uw huisdier.
Neem contact op met ons
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.